Ditt ärende är sparat

För att återuppta ditt ärende vid ett senare tillfälle kan du antingen gå till Min sida eller starta E-tjänsten på nytt. Du kommer då att få en fråga om du vill återuppta ärendet.

Lämna e-tjänst

Ditt ärende kunde inte sparas

Sidan innehåller fält vars innehåll inte kunde valideras. Du måste åtgärda felen eller tömma fälten innan ärendet kan sparas.

Titel

Brödtext
Vi placerar kakor (cookies) på din enhet för att E-tjänsteplattformen ska fungera på ett bra sätt. Läs mer om kakor.
Gå direkt till huvudinnehållet
Logotyp
Min sida
Min sida
  • Startsida interna e-tjänster
  • Personuppgifter
Logga in
  • StartsidaPil

Registrera IT-avtal

Om du har tecknat ett avtal gällande IT-system för din avdelning eller förvaltning så ska det, förutom diarieföras hos dig, registreras i denna e-tjänst. Efter registreringen läggs avtalet upp i kommunens avtalskatalog och vi får en bättre kontroll över vilka avtal som finns tecknade.

För att kunna registrera ett avtal i e-tjänsten behöver du följande uppgifter:

  • Leverantörens namn och organisationsnummer
  • Kontaktuppgifter till leverantörens kontaktperson för avtalet (namn, telefon, e-post)
  • Avtalets namn (benämning)
  • Diarienummer
  • Kortfattad beskrivning av avtalet
  • Avtalets startdatum
  • Avtalets slutdatum
  • Information om eventuell förlängning av avtalet
  • Vilket huvudobjekt systemet tillhör (enligt systemförvaltningsmodellen)
  • Vem som är objektsledare för systemet
  • Avtalet, observera att det är huvudavtalet för IT-tjänsten som ska registreras. Eventuella avtalsbilagor, pub-avtal, etc. bifogas i samma ärende som huvudavtalet.
Logga in

Stadshuset, Kuben, Rådhustorget 3C
311 80 Falkenberg


Telefon: 0346-88 60 00
E-post: kontaktcenter@falkenberg.se